Firma Rehber

İstanbul Valiliği’nden “havalimanında hizmet alamadı” iddiasına yanıt

Valilik, 17 Ocak günü saat 15.00 sıralarında İstanbul Havalimanı’nda meydana gelen iddialara ilişkin ve sosyal medyada şu açıklamayı yayınladı: “Türkçe bilmediği için havalimanında hizmet alamadı ve 2 yıl boyunca rehin tutuldu. yarım saat.”

Açıklamada, S.Ç. Adı geçen vatandaşın İstanbul Havalimanı’na Van’dan geldiği ve bu kişinin ya da yakınlarının uçağa binmeden önce talep edilmesi gereken tekerlekli sandalye hizmetini talep etmediği açıklandı.

Yolcunun bu durumunu fark eden uçak mürettebatının, Van’dan kalkış için İstanbul Havalimanı’na gerekli talebi yaptığı vurgulandı.

Uçuş ekibinin talebi doğrultusunda vatandaşa uçaktan indiği andan havalimanı çıkış noktasına kadar hizmet verildiği belirtilen açıklamada, “Yaşlı vatandaş üzerine çekilen videonun tamamı kötü niyetlidir” denildi. En hafif deyimle Devletimiz aleyhine propaganda yapmaktan başka bir amacının olmadığı anlaşılmaktadır.” İfadesi kullanıldı.

Açıklamada süreç şöyle anlatıldı:


“TK2751 Van’dan İstanbul Havalimanı’na gelen 1944 doğumlu S.Ç.’nin uçaktan iniş prosedürü şöyle oldu: 14.26’da uçak piste iniyor, 14.36’da katlanır kapıdan uçaktan ayrılıyor, 14.44’te tekerlekli sandalye yanına alınıyor.” 14.51 bagaj teslim odasında bırakılır, 15.05 bagaj 6A 15.39 çantalarını alır, 15.41 bagaj teslim odasından ayrılır, 15.42 bagaj teslim odasının önünde video çekilir.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Antalya Haber
meritking